Searching...
lunes, 6 de junio de 2016

Castelló invadida pel pancatalanisme més radical/ Castellón invadida por el pancatalanismo más radical



El passat dissabte 4 de juny de 2016, se celebrà en Castelló la "Trobada de dimonis i bésties de foc", l'edició 17 senyors, en tots i cadascun del governs passats i presents. 

Un gran amic de Castelló nos ha cedit les fotos per a que les publiquem.  Com diu ell: “Ací vos deixe unes fotos d´eixa "festa".  

La pancarta està penjada en la mateixa frontera de l´ajuntament i l´escenari en la plaça Major.



Pareix mentira que totes estes catalanades es facen en Castelló. Per cert, quan governava el PP també passava lo mateix. És vergonyós i intolerable com en les fotos se veu, que la festa es convertixca en una manifestació a favor dels “països catalans”. Sense que des de Valéncia s'escolte cap queixa o crit d'ajuda per als castellonencs. 























 I diuen que tot açò és cultura valenciana, pero fixeu-vos en les webs, acaben en .cat, i la majoria de participants són de Catalunya. Vegau baix els organisados, patrocinadors i colaboradors. 


http://botafocs.org/qui_som.html (Botafocs de Castelló de la Plana)



http://www.dimonispv.cat/www/fed/eracio.htm (Federació de dimonis i diables del país valencià)

Aixina es definixen ells: 
“Participant en molts actes de Castelló: l'Encesa de Gaiates, la Cavalgada de Reis, les Festes per la Llengua, Les Trobades per la Llengua... 

Organisen: Botafocs, Ajuntament de Castelló.

Patrocinen: Fundación Davalos*Fletcher. 

Colaboradors: Agrupació Bestiari Catalunya, Pirotècnia Catalana, Trofeus Molina, Generalitat Valenciana (Conselleria de Cultura i esport), Generalitat Catalana (Departament de Cultura), Totmovil...







CCV denuncia estos actes que maten any darrere d'any la nostra identitat. I llancem una pregunta als nostres amics i amigues: ¿Este chiquet no corre cap perill? ¿Només és maltracte quan, per eixemple, El tir i arrastre de les roques prohibit en mig de la processó de Corpus per maltracte animal?



Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone



Círcul Cívic Valencià







El pasado sábado 4 de junio de 2016, se celebró en Castellón el "Encuentro de demonios y bestias de fuego", la edición 17 señores, con todos y cada uno de los gobiernos pasados ​​y presentes.

Un gran amigo de Castellón nos ha cedido las fotos para que las publiquemos. Como dice él: "Aquí os dejo unas fotos de esa" fiesta ".

La pancarta está colgada en la misma fachada del ayuntamiento y el escenario en la plaza Mayor.






Parece mentira que todas estas catalanadas se hagan en Castellón. Por cierto, cuando gobernaba el PP también pasaba lo mismo. Es vergonzoso e intolerable como en las fotos se ve, que la fiesta se convierta en una manifestación a favor de los "países catalanes". Sin que desde Valencia se escuche ninguna queja o grito de ayuda para los castellonenses.
























Y dicen que todo esto es cultura valenciana, pero fíjese en las webs, terminan en .cat, y la mayoría de participantes son de Cataluña. Lean  abajo los organizadores, patrocinadores y colaboradores.



http://botafocs.org/qui_som.html (Botafocs de Castellón de la Plana)



http://www.dimonispv.cat/www/fed/eracio.htm (Federación de demonios y diablos del país valenciano)

Así se definen ellos:
"Participando en muchos actos de Castellón: el Encendido de Gaiatas, la Cabalgata de Reyes, las Fiestas por la Lengua, Los Encuentros por la Lengua ...

Organiza: Botafocs, Ayuntamiento de Castellón.

Patrocinan: Fundación Davalos * Fletcher.

Colaboradores: Agrupación Bestiario Cataluña, Pirotecnia Catalana, Trofeos Molina, Generalitat Valenciana (Conselleria de Cultura y deporte), Generalitat Catalana (Departamento de Cultura), Totmovil ...























CCV denuncia estos actos que matan año tras año nuestra identidad. Y lanzamos una pregunta a nuestros amigos y amigas: ¿Este niño no corre ningún peligro? ¿Sólo es maltrato cuando, por ejemplo, El tiro y arrastre de las rocas prohibido en medio de la procesión de Corpus por maltrato animal?

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone



Círcul Cívic Valencià


0 comentarios:

 
Back to top!