Searching...
jueves, 5 de mayo de 2016

Promeses incomplides, votants desenganyats/ Promesas incumplidas, votantes desilusionados.




No sabem, a quant puguen pujar, les despeses eixides de les arques de l'ajuntament i/o Generalitat per a tots els actes en favor dels “països catalans”, i similars en un any. Lo que sí podem demanar a la gent; valencians d'uns i atres colors, parlants d'una llengua o d'una atra, a tota la població de la Comunitat Valenciana en general, és unió contra els diners balafiats i la corrupció.
https://hortainformacio.com/2016/05/02/el-sindic-de-greuges-demana-rehabilitar-la-muralla-arap-del-barri-del-carmen/ En el passat nos han robat massa, per a que ara els que prometien salvar la nostra terra, no facen política valenciana en cap sentit. Senyors del tripartit, ya porten un any en els despaigs i la gent no veu resultats de política que millore la situació laboral, de precarietat, etc. Els habitants d'esta gran Comunitat no podem seguir consentint estes agressions a tot lo nostre: eixa muralla ha de ser rehabilitada, i cada dia podríem demanar-los que complixquen lo promés, que nos defenguen de Madrit i de Barcelona, als quals, tant els anteriors com vostés només fan que alimentar. ¿35.000€ per a un vídeo realisat en Catalunya, Madrit i Berlin , i cap euro per a la muralla, cap per al banc d'aliments, i un massa llarc etcétera?

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

Círcul Cívic Valencià






No sabemos a cuanto puedan ascender los gastos salidos de las arcas del ayuntamiento y / o Generalitat para todos los actos en favor de los "países catalanes", y similares en un año. Lo que sí podemos pedir a la gente; valencianos de unos y otros colores, hablantes de una lengua o de otra, a toda la población de la Comunidad Valenciana en general, es unión contra el dinero mal empleado y la corrupción.



 En el pasado nos han robado demasiado, para que ahora los que prometían salvar nuestra tierra, no hagan política valenciana en ningún sentido. Señores del tripartito, ya llevan un año en los despachos y la gente no ve resultados de política que mejore la situación laboral, de precariedad, etc.

Los habitantes de esta gran Comunidad no podemos seguir consintiendo estas agresiones a todo lo nuestro: esa muralla debe ser rehabilitada, y cada día podríamos pedirles que cumplan lo prometido, que nos defiendan de Madrid y de Barcelona, ​​a los que, tanto los anteriores como ustedes sólo hacen que alimentar.

¿€ 35.000 para un vídeo realizado en Cataluña, Madrid y Berlín, y ningún euro para la muralla, ni  para el banco de alimentos, y un demasiado largo etcétera?


Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!