Searching...
viernes, 12 de junio de 2015

Compromís i valéncia en comú posen en dubte la defunció de En Vicent Gonzàlez Lizondo/Compromiso y Valencia en Común ponen en entredicho la defunción de D. Vicente González Lizondo

Els grups municipals Compromís i Valéncia en Comú han aplegat a uns acorts concrets sobre la ciutat de Valéncia. La veritat, esta notícia no nos hauria de sorprendre gens, puix sabem que són lo mateix pero en diferent nom. Lo curiós de la notícia apareguda en “Las Provincias el 10/06/2015”, és que estos grups municipals nomenen a En Vicent Gonzàlez Lizondo, com a creador d'un reglament per a l'us del valencià en el Cap i Casal.


Encara més curiós resulta quan veem que el famós reglament nomenat en la notícia, és de l´any 2005, ¡sí, com ho lligen; 2005!. Des de Círcul Cívic Valencià no tenim coneiximent de cap reglament “Post Mort” o que el senyor Lizondo deixara en el seu testament. Per tots és conegut, que En Vicent González Lizondo va faltar en 1996, o siga, que si no nos fallen les matemàtiques, nou anys ans del Reglament del 2005.



  Círcul Cívic Valencià està per a donar veu als valencians, que com Ricart P. nos ha fet aplegar la denúncia d'este tipo de manipulació vulgar de la realitat, la qual podem llegir en la notícia, no pel periòdic, puix ells fan la seua faena de transmetre fidelment lo que diuen Compromís i Valéncia en Comú. 

Si no els agrada que els diguen “pancatalanistes” senyors de Compromís o Valéncia en Comú, busquen una excusa millor que la d'inventar suposts reglaments d'una persona morta. Ara que vostés són uns bons falsificadors de la realitat o trapatroles, trien la que més els agrade ya que se l'han guanyat mereixcudament. Vostés a dia de hui no han tocat poder i són capaços de dir falsetats. ¿Qué nos passarà si apleguen al Consell Valencià?. La resposta la tenim clara, s'acosten anys de foscor, més foscs encara fins que en el Partit Popular i el seu pancatalanisme edulcorat.

Compromís és un mestre del travestisme, van de progres pero porten Leninisme (qué moderns), van de valencianistes pero porten pancatalanisme de la dreta catalana (qué socials). Valéncia en Comú vostés van de No-Podem quan ho són, també van de valencianistes pero porten lo mateix que Compromís. ¿Quina diferència hi ha d'u a l'atre? Són la mateixa casta que vostés denuncien i a soles s'ha d'observar com es barallen per les cadires en Chimo Puig.

Pero tornant al títul de l'artícul, a Círcul Cívic Valencià, li agradaria que explicaren vostés, senyors de Compromís o Valéncia en Comú, d'a ón han tret lo del “Reglament de Lizondo”, o que nos mostren el certificat de defunció de l'home, ya que com solen fer els pancatalanistes, modifiquen l'història al seu gust, i no tenim clar si En Vicent està viu per a fer eixe reglament o simplement s'han inventat una falsetat més per a justificar les seues actuacions en nom de l'històric dirigent d´Unió Valenciana.

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

 Círcul Cívic Valencià


Los grupos municipales Compromiso y Valencia en Común han llegado a unos acuerdos concretos sobre la ciudad de Valencia. La verdad, esta noticia no nos debería sorprender nada, pues sabemos que son lo mismo pero con diferente nombre. Lo curioso de la noticia aparecida en "Las Provincias el 06/10/2015", es que estos grupos municipales nombran a D. Vicente González Lizondo, como creador de un reglamento para el uso del valenciano en el Cap i Casal.


Aún más curioso resulta cuando vemos que el famoso reglamento nombrado en la noticia, es del año 2005, ¡sí, como lo leen; 2005 !. Desde Círculo Cívico Valenciano no tenemos conocimiento de ningún reglamento "Post Mortem" o que el señor Lizondo dejara en su testamento. Por todos es conocido, que D. Vicent González Lizondo falleció en 1996, o sea, que si no nos fallan las matemáticas, nueve años antes del Reglamento de 2005.


Círculo Cívico Valenciano está para dar voz a los valencianos, que como Ricardo P. nos ha hecho llegar la denuncia de este tipo de manipulación vulgar de la realidad, la que podemos leer en la noticia, no por el periódico, pues ellos hacen su trabajo de transmitir fielmente lo que dicen Compromiso y Valencia en Común.

Si no les gusta que les digan "pancatalanistas" señores de Compromiso o Valencia en Común, busquen una excusa mejor que la de inventar supuestos reglamentos de una persona muerta. Ahora que ustedes son unos buenos falsificadores de la realidad o embusteros, eligan la que más les guste ya que se lo han ganado a pulso.

Ustedes a día de hoy no han tocado poder y son capaces de decir falsedades. ¿Qué nos pasará si llegan al Consejo Valenciano ?. La respuesta la tenemos clara, se acercan años de oscuridad, más oscuros todavía  que con el PP y su pancatalanismo edulcorado.

Compromiso es un maestro del travestismo, van de progres pero llevan Leninismo (qué modernos), van de valencianistas pero llevan pancatalanismo de la derecha catalana (qué sociales). Valencia en Común ustedes van de No Podemos cuando lo son, también de valencianistas pero llevan lo mismo que Compromiso. ¿Qué diferencia hay de uno al otro? Son la misma casta que ustedes denuncian y a solas hay que observar cómo se pelean por las sillas con Chimo Puig.

Pero volviendo al título del artículo, a Círculo Cívico Valenciano, le gustaría que explicaran ustedes, señores de Compromiso o Valencia en Común, de dónde han sacado lo del "Reglamento de Lizondo", o que nos muestren el certificado de defunción del hombre, ya que como suelen hacer los pancatalanistas, modifican la historia a su gusto, y no tenemos claro si Vicent está vivo para hacer ese reglamento o simplemente se han inventado una falsedad más para justificar sus actuaciones en nombre del histórico dirigente d'UV.

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

 Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!