Searching...
miércoles, 20 de mayo de 2015

Cada volta més pares i mares demanen que siguen denunciades les trobades d’Escola Valenciana/Más padres y madres que piden sean denunciadas “les trobades” d’Escola Valenciana

"Molt bona vesprada,

Vos envie unes fotos del Colege Sant Bartolomé de Godella en relació a la seua participació en els Trobades Catalanistes d'Escola Valenciana. Espere que denuncieu públicament este fet inacceptable, sobretot en un colege diocesà propietat de l'Arquebisbat de Valéncia.

Pregària mantingau la meua identitat en l'anonimat.

Gràcies i una salutació."

Una volta més nos aplega una petició per a que denunciem públicament els actes de les trobades d’Escola Valenciana, i una volta més mantenim l'anonimat perque les replesàlies existixen, sobretot als alumnes. Per això Círcul Cívic Valencià va posar, posa i posarà a la vostra disposició la nostra associació per a que cap pare quede en silenci. Nosatres serem la vostra veu.

Hem expost reiteradament, i no nos cansarem de fer-ho, el perqué estes trobades no deurien realisar-se i manco demanant diners, la cantitat no és lo que importa sino el fi al que són destinats estos euros, que no és un atre que ficar el català en els nostres coleges i catalanisar i politisar als nostres menuts.

En esta ocasió la petició nos aplega de Godella, a on com podeu llegir al principi d'este escrit, s'ha produït en un colege diocesà propietat de l'Arquebisbat de Valéncia, mostrant el recolzament de l'iglésia a les actituts polítiques contra la llengua valenciana autònoma. En concret es tracta del colege Sant Bartolomé de Godella.

En la foto enviada pel pare d'u dels alumnes podeu observar cóm es demanen diners per casi cada acte realisat en la trobada. Una volta més resulta llamentable que la Generalitat deixe que s'organisen les trobades d'adoctrinament pancatalaniste.









                                                        















Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

 Círcul Cívic Valencià



Muy buenas.

Os envío unas fotos del Colegio San Bartolomé de Godella en relación a su participación en les Trobades Catalanistas d'Escola Valenciana. Espero que denunciéis públicamente este hecho inaceptable, sobre todo en un colegio diocesano propiedad del Arzobispado de Valencia. 

Ruego mantengáis mi identidad en el anonimato. 
Gracias y un saludo.

Una vez más nos llega una petición para que denunciemos públicamente los actos de les “trobades “d’Escola Valenciana, así tan cual nos lo piden, rogando mantener el anonimato porque las represalias existen, sobre todo a los alumnos. Por eso Círculo Cívico Valenciano puso, pone y podrá a vuestra disposición nuestra asociación para que ningún padre quede en silencio. Nosotros seremos vuestra voz. 

Cansados estamos de exponer el porqué estas “trobades” no deberían realizarse y menos pidiendo dinero, la cantidad no es lo que importa sino el fin al que son destinados estos euros, que no es otro que meter el catalán en nuestros colegios, y catalanizar a nuestros pequeños.

En esta ocasión la petición nos llega de Godella, donde como podéis leer al principio de este escrito encima se ha producido en un colegio diocesano propiedad del Arzobispado de Valencia. ¿La iglesia también va a apoyar las injerencias foráneas para con nuestros niños? En concreto se trata del colegio San Bartolomé de Godella. 

En la foto mandada por el padre de uno de los alumnos podéis observar cómo se pide dinero por casi cada acto realizado en la “trobada” 











                                                          
                                                         







Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

 Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!